Welkom,

Welkom bij de blog van de trendwatching. Wij zijn studenten van Hogeschool Inholland te Rotterdam die de differentiatieminor "De wereld van communicatie" volgen. In deze blog is de theorie te vinden die wij behandelen. Daarnaast kunt u de individueel gemaakte opdrachten bekijken door op de naam van de desbetreffende bijdrager rechts te klikken. We proberen alles zo duidelijk en overzichtelijk mogelijk weer te geven en zullen met verschillende categorieen en links werken.

Veel lees plezier!

Franks Rijsdijk, Rachieda Jamaloodin, Hounaine Dadda, Emir Mujovic, Renate Pronk, Jocelyn Hoffman.

Categorieen

woensdag 29 oktober 2008

Waar moet je allemaal opletten bij een lancerigsplan?

Waar moet je allemaal op letten bij een lanceringsplan?
Er zijn verschillende stappen die men moet volgen bij een lanceringsplan. De verschillende stappen die besproken worden bij een geïntegreerd communicatie- en promotieplan zoals het beschreven wordt in het boek Principes van Marketing door Philip Kotler.
De volgende stappen moeten worden gedaan; doelgroep vaststellen, beslissen welke reactie men beoogt, een boodschap kiezen, de media waarmee men de boodschap wil overbrengen en feedback verzamelen. Bronnen: Concepting, Rijkenberg, Conceptontwikkeling voor televisie

Geen opmerkingen: